sxvadasxva 1

თბილისი მთიანი ქალაქია და ამიტომ ველტრნსპორტის განვითარება ისე როგორც ევროპაშია გაწირდება. ამიტომ ხომ არ აჯობებს ასეთი რამის გაკეტება. მაგალიტად ნუცუბიძის მიკრორაიონები ძალიან დამრცე ფერდობებზეა, ზამტარში მანქანებიც კი ვერ ადიან თოვლში, სრილაბენ. ხომ არ აჯობებს საბაგიროებით დაუკვაშირდეს ქვემოთ ნიცუბიზის ქუჩას , ან ვაჯას კვარტლებს და იმ სადგურთან გაკეტდეს ველოსიპედების სადგონი სადაც დატოვებენ ველოსიპედებს და ნუცუბიძის პოლატოდან ჩამოსული მაოცხვრებელი დაააჯდება ველოსიპედს უვე ვაკე ქუჩაზე ვაჯაზე და იმითი მივა სამურში. შეიძლება ამდაგავრი რამეების გაკეტება. ან შეიძლეაბ გაქორავებსი პუნქტებიც გაკეთდეს. ვთქვათ ამ სადგურზე იქიარავებს და მერე ვთქვათ ვარკეთილის საბაგიროსთან დატოვებს ამ ველოსიდეს და იქ ავა. ისე რომ ვარკეთილშ დატოვებუი ველოსიპედი დაფისქისრდება ნუცუბიძის სადგურზეც, რომ ჩაბარეს. მოკედ რარაც ასეთი ქსელი არ იქნაბ მოფუქრებული ველოსიპედებისა და საბაგროებსი მოანცვლეობით, ისე გაგვიჭირდება თბიიში ველოსიპედების ფართოდ დანერგვა, თუმცა მანამდე კიდე მოსახლეობდიან თუ არ დაიცალ თბილიშ უბრალდ ადგილი არაა რომ ველოსპიედების ბილიკები გაკეტდეს.